- Pyssla
- Sticka & virka
- Måla & rita
- Sy & Brodera
- Kontorsmaterial
- Läsa & lära
- Skola & utveckling
- Fyndhörna
- Konstnärsmaterial
- Kampanjprodukter
- Nyheter
- Rekommenderade produkter
- Alla produkter
- Varumärken
- Pyssla
- Sticka & virka
- Måla & rita
- Sy & Brodera
- Kontorsmaterial
- Läsa & lära
- Skola & utveckling
- Fyndhörna
- Konstnärsmaterial
- Kampanjprodukter
- Nyheter
- Rekommenderade produkter
- Alla produkter
- Varumärken
Kundservice
Vanliga frågor
I fall där en eller flera varor inte finns på lager som du beställt, så inväntar vi vanligtvis samtliga varor innan skick. Vi kan dela upp din beställning och göra en delleverans om du önskar. Överstiger beloppet på din beställning 800kr så tar vi ingen extra avgift, annars så ligger denna extra fraktavgift på 39kr.
Kontakta då oss via kontaktformuläret.
Hej!
Orderdatum:
Vi har idag fakturerat det återstående beloppet för din order då beställningen saknar betalning.
Det handlar antingen om att fakturan har makulerats eller att en automatisk återbetalning skett till dig - detta av okänd anledning och vi ber om ursäkt för det. Vi ber dig kontrollera ditt konto så att du även kan se att detta ska stämma.
Har du några frågor så är du välkommen att höra av dig på kundservice@skapamer.se.
MVH Skapamer
Om du önskar att returnera en vara kontaktar du oss via vårt kontaktformulär inom 14 dagar från det att du tagit emot varan. Vi kommer därefter skicka ut en retursedel till dig som du sedan klistrar på paketet.
Vid en reklamation så behöver du kontakta kundtjänsten. Har du möjlighet så skicka en eller flera bilder på den skadade produkten till våran kundserviceportal och ange att det är en reklamation samt beskriv problemet du upplevt med varan. Vi återkommer därefter med vidare instruktioner.
Om du handlat mot faktura är det bra om du antingen skjuter upp förfallodatumet själv via Mitt Klarna (https://my.klarna.com), eller om du pausar fakturan. Du kontaktar då Klarna via telefon på 08 - 120 120 10 så hjälper de dig med detta.
Vi skickar för tillfället tyvärr inte ut några tygprover då vi under högsäsongen valt att pausa detta.
Vi har prover på större delen av vårt tygsortiment.
Använd vårt kontaktformulär och uppge dina adressuppgifter samt artikelnummer till tyget. Vi skickar endast prover på tyger, tyvärr inte på garn eller andra varor.
Tygproverna kommer i ca 10x10 cm.
Exempel nedan:
"För- & efternamn"
"Din gatuadress"
"Ditt postnummer + stad"
Exempel: Artikel: 42493
Vi skickar vanligtvis ut tygproverna en gång i veckan och vi begränsar oss till 4 st prover vid utskick.
Kontakta oss
Läs gärna igenom vår sida med Vanliga frågor & svar - där kanske det redan finns ett svar på din fråga. Om inte, är det enklast att kontakta oss genom kontaktformuläret nedan, där kan du ställa vilken fråga som helst. Ni är även varmt välkommen att ringa oss eller maila oss (se kontaktinfomation nedan). Vi försöker svara på alla frågor via e-post som rör köp/beställning inom 24 timmar, som senast svarar vi inom 48 timmar (vardagar).
Adress lager: (observera att vi inte har möjlighet att ta emot kunder på vårt lager)
Skapamer.se, Skapamer e-handel Norden AB
Karpalundsvägen 39
291 00 Kristianstad
Sweden
Postadress / bolagets officiella adress (observera att vi inte har möjlighet att ta emot kunder på denna adress)
Skapamer.se
Skapamer e-handel Norden AB
Karpalundsvägen 39
291 61 Kristianstad
Sweden
Organisationsnummer 556795-1164

- Låga priser & stort utbud
- Fri frakt över 999 kr
- Ingen fakturaavgift
- 30 dagars öppet köp
- Trevlig kundservice
- Vår kunniga och tillmötesgående kundservice finns här för att hjälpa dig och svara på alla frågor som rör ditt köp!
Genom att bli medlem godkänner du Skapamer.se Integritetspolicy.